9 kwietnia 2009

Dave Arneson (1947-2009)

Thank You, Dave. Roll In Peace.


6 komentarzy:

smartfox pisze...

O. Kanoniku, a dałoby się Ciebie namówić na recenzje (choćby krótki) suplementów do dedeków z lat 70tych, 80tych. Co jest warte nadal rozegrania. Temat mnie coraz bardziej interesuje.

Pozdr

Ojciec Kanonik pisze...

Jak powiedział jakiś przyszczaty pezetpeenowiec, wsio jest na necie. ;) A serialniej, w skończonej właśnie "Rozmowie Przy Gorzałce" nr. 2 będzie co nieco o Adventures In Fantasy, Dave'a Arnesona. Nie wiem kiedy ją Alpoprawi do publikacji, pewnie koło poniedziałku.

W tych latach wyszło masę rzeczy, ja opisywałem wcześniej raczej te, które wykorzystuje na sesjach, ale może coś za jakiś czas skrobnę (wbrew wcześniejszemu postanowieniu) o starszych dodatkach/podręcznikach.

smartfox pisze...

Słuchaj, ale ja naprawdę w dupie mam, co piszą na poltku. Ich pryszczatość nie bardzo mnie rusza, mam skórę nosorożca :). A jak byś pisał w ogóle o retro , starym erpegowaniu etc. , to z pewnością byłbym czytelnikiem. Właśnie nakręciłem graczy na megadungeon w wakacje, szukam mechy (może KCty:)). Więc każda porada, by się przydała.

Pozdr

Ojciec Kanonik pisze...

Ee, to zanim bym się zebrał do napisania, etc., wie kulega co? Jak kulega ma maila u siebie na blogu, to po prostu wyślę jakieś linki, materiały. Jak nie, to niech kulega poda tutaj. :)

smartfox pisze...

Kulega ma, ma maila, ma GG. W ogóle to ja dość cywilizowany jezdem :), bywa że nawet mówię grzecznie bez słówa "kurwa", ale to rzadko :).

schlaufox_at_gmail.com

W razie czego mogę zamęczać? Zacząłem szukać coś w temacie OSRICa (no tak, piracić w zasadzie, fuj), ale mimo iż długo gram archeologia RPGowa to dla mnie ciemna materia, zwłaszcza, żem WFRPowiec a nie dedekowiec :)

Pozdr

Ojciec Kanonik pisze...

Jasne. Po świętach wyślę do Ciebie maila z info (i gdzie szukać info) o megadungeon, itd.

Pozdro