17 maja 2009

Wędrówki

Al urządzał sobie muzyczne wędrówki, więc i ja sobie pozwolę. :) Sam utwór The Cramps "Human Fly" jest ok (na uszy rzuciła mi się sekcja i gitara rytmiczna, które brzmią jak w starym dobrym black metalu z połowy lat 80-tych w rodzaju Bathory i wokal à la Mick Jagger), ale raczej spodobał mi się fanowski teledysk. Klasyczna pulpa z Bella Lugosi w roli szalonego naukowca. Tego typu klimat i nurt w fantastyce od zawsze mnie inspirował (stąd naturalne ciągoty do pulpowych OD&D czy CoC) i dzisiaj stanowi pożywkę dla mojej kampanii w Basic Roleplaying. W realiach PRL-u lat 70-tych tego typu "science terror" nabiera jeszcze fajniejszego, lokalnego kolorytu socrealistycznego epoki Gierka. :)



Btw. Bella > Karloff ;)

3 komentarze:

Borejko pisze...

Fajna rzecz

Albino pisze...

Fajne. Widziałem na Tubie coś fanowskiego z fragmentami filmów Hitchcocka, też do muzyki The Cramps.

Borejko pisze...

Pożyczyłem od znajomych cała dyskografię.