1 lipca 2009

Wędrówki

Dzisiejsze "Wędrówki" będą podwójne i cokolwiek dziwne. Otóż, O. K. założył się ze mną (o wirtualne piwo), że na pewno nie umieszczę na Inspiracjach poniższego teledysku z lat osiemdziesiątych. Nie wiem na czym witz polega - owszem, kapela porażka i obciachowa, dziś o niej nikt nie pamięta, ale co w niej śmiesznego / inspirującego, to nie wiem :P. Poniżej beatlesowski Help w wykonaniu Bananarama...





A przechodząc do głównego dania. Ostatnio byłem na ich koncercie - niestety, dziś mocno już wyeksploatowany band, który należy do grupy "najlepiej słuchać się z płyt". Grali w małej halce, ludzi było niewielu i mam wrażenie, że wokalista chyba nie za bardzo wie, czego chce od czasów odejścia od tej grupy i założeniu kiepskiego Fight. Na osłodę, kawałek z 1974 roku [pamiętny rok - O. K. ;)].

7 komentarzy:

Luc du Lac pisze...

kapelę oczywiście pamiętam i zapewne wszyscy ją kojarzą z kawałka "Venus" :)

semaiko pisze...

Zaraz tam obciachowa. Ja tego słuchałem. Trochę mi się to kojarzy do dziśz Siouxsie and the Banshees. No i z B. wyrosły siostrzyczki Szekspira z kawałkiem "Stay", który był częścią każdej mojej sesji , na której jakiś BG ginął :). Taka tam świecka tradycja :)

Pozdr

smartfox pisze...

Szlag! Znowu mi żona wlazła na konto google. Pardon, powyższy komentarz to mój.

Pozdr

Ojciec Kanonik pisze...

Hehe, jużem myślał, że połowica mordowała postacie przy dźwiękach Shake Spear(e) Sisters. ;)

U mnie jak ginęli, to chyba zawsze przy "Road Behind" GWAR lub dowolnym kawałku Gesualdo da Venosy. ;)

Ojciec Kanonik pisze...

Obciachowa może nie jest - przynajmniej w porównaniu do Army of Lovers np.

smartfox pisze...

A podanych przez Cię wykonawców nie kojarzę.

A połowica to mnie co jakiś czas chce mordować za dźwięki, które słucham. Ostatnie za mittelaltermusik .

Army of Lovers. Na to był boom, kiedy kończyłem podstawówkę albo na początku liceum. Jakoś tak. Paskudztwo i obrzydlistwo :).

Albino pisze...

Nadal nie wiem o co biega z Bananaramą :P. Shakespears Sisters są bez porównania lepsze.