20 sierpnia 2009

Anaboria: PDF po raz drugi

W BOXie jest już skromniejsza (pod względem graficznym; do druku) wersja naszej Anaborii - z 4 MB do jednego. :) Sandboxowe mapy są po słabszym skompresowaniu nieco gorszej jakości. Dołożyłem do niej Słowniczek Terminów. Większość z nich to nazwy indiańskie (obu Ameryk), buriackie (kiedyś ta kultura i lud mocno mnie fascynowały, do dziś wrzucam to tu, to tam jakieś odnośniki do majestatycznego Bajkału), mongolskie, greckie i pochodzące z różnych tekstów okultystycznych (dzieło Ala, hyh). Cheers.

News z ostatniej chwili: retro-klon Mutant Future (w sumie jeden z fajniejszych) zajął drugie miejsce w Indie RPG Awards, w kategorii "Najlepsza darmowa gra fabularna". Gz!

6 komentarzy:

Albino pisze...

Dzięki. W słowniczku trochę namieszane z trzema słowami, ale wporzo i tak są w tekście objaśnione.

Paladyn pisze...

Matko jedyna, coście narobili: reklamują Was na Polterze!
:D

smartfox pisze...

Dokładnie, jesteście sławni. W Polterze o Was piszą. Ho ho ho! Światła ramp, sława, blichtr, nagie hostessy :).

Dzięki za wersję bez wodostrysków graficznych:)

Borejko pisze...

Oni teraz na vortalu nie działają logicznie. Pojawiają się komentarze bez chamstw@, wszyscy Redaktorzy muszą kupić nowe tornistry i worki z muchomorkiem na kapcie. To nie jest tak jak myslicie. Sytuacja wymkneła im się spod kontroli, kiedy w TV zapowiedzieli że brakuje swieczek woskowych na rynku. Mnie mylą z jakimiś retrocwetrami, z którymi mam tyle wspolnego co z kradzionymi hulajnogami.
Prawdopodobnie są w amoku. Boją się tych wszystkich sesji, robią zestawienia dzienne, nocne i przegladają jeden numer plejboja na okrętkę.
Miejmy nadzieje że wszystko wróci do normy we wrzesniu i bedziemy mieć do czynienia z łapą zanurzoną w kisielu, plagiatami, flejmami i KaKa wróci do redakcji.

Albino pisze...

Wszyscy
Wiem, Panowie, zauważyłem po ruchu w counterze. Kanonik już mi zarysował o co biega z tym portalem, który znałem tylko ze słyszenia i w razie czego THAC0 roll, itd ;>.

Borejko
Nieźle, ale myślę, że tak bywa z każdym onetopodobnym serwisem, gdzie jest masa dzieciaków.

Ojciec Kanonik pisze...

Nieźle, ale myślę, że tak bywa z każdym onetopodobnym serwisem, gdzie jest masa dzieciaków.

Buehehe, wracaj do Wratislavii, wódki się napijem. :D