24 grudnia 2009

Newsy z "Inspiracji"

Rok się kończy, a u nas trochę się zdarzyło "za kurtyną". Otóż, do naszego skromnego grona dołączył  nowy autor, kolega Key-Ghawr. Cieszę się, że się zgodził podzielić z nami i czytelnikami Inspiracji swoimi pomysłami i przemyśleniami, a Kanonik namówił go na współpracę. Przyznam, że ich dialogi w komentarzach są naprawdę ciekawe i (pomimo, iż sam nie bardzo znam się na old school RPG) szkoda, by uwagi i podejście do hobby Ghawra utonęło w "przypisach". :) Tak więc, welcome aboard i mamy nadzieję, że Inspiracje wzbogacą się o ciekawe teksty kolejnego retrogamera. :)

For Advanced Edition. Byłem zbyt hurraoptymistyczny w deklaracjach, że ukaże się na dniach. Broszura pojawi się dopiero w styczniu. Rozjazdy i świąteczna bieganina nie pozwoliły mi na poświęcenie wystarczającej ilości czasu temu rozrastającemu się projektowi. Obecnie FAE liczy sobie ponad 20 stron, wypełnionych nowymi kits, potworami, kilkoma artykułami o ogólniejszym charakterze, niewielkim sandboxem łączącym Anaborię ze światem w stylu klasycznej fantasy AD&D, kompletną przygodą Miasto w Chmurach i wieloma innymi rzeczami. I wciąż tego przybywa. :) Mam nadzieję, że O. K. nie zawali mnie jeszcze jakimiś tekstami i uda się zamknąć książeczkę w styczniu. :) Obok zamieszczam finalną okładkę podręcznika.

Ok, tyle od nas - co przyniesie Nowy Rok dla Inspiracji, okaże się w praniu. Mam nadzieję, że już podjedliście na Wigilię i szykujecie się do porządnej biby Sylwestrowej!

Czego Wam życzę, w imieniu swoim i współblogerów Inspiracji. :)
Albino

8 komentarzy:

Borejko pisze...

Najlepszego na nowej drodze inspiracji Key-Ghawr. Wszystkim Wam jak już pisałem Zdrowia, Zdrowia i jeszcze raz pieniędzy.
PS. Ja chyba wezmę do blogowania Ałrełóska. Ma potencjał. Albo tego Bubla aka Nienarodzonego Prawicowca. Ten jest kontrowersyjny na 5.

Key-Ghawr pisze...

I wzajemnie. Jak pisałem Albino i Kanonikowi, będę pisywał raczej okazjonalnie, w zależności od posiadanego aktualnie czasu wolnego. Póki co, pracuję nad empirycznym (a nie tylko teoretycznym) porównaniem 3LBB i S&W. Co z tego wyjdzie - zobaczymy

smartfox pisze...

Faktycznie, komentarze Key były zawsze merytoryczne, lepiej top wrzucić w post, by się nie marnowało.

Dla mnie tym lepiej, że znów się czegoś nowego dowiem.

Pozdr

Wesołych świądów i szczęśliwego w kroku

Ojciec Kanonik pisze...

Dzięki chłopaki i wzajemnie. Najlepszego w Nowym.

Omlet pisze...

Najlepszego i powodzenia :)

Ojciec Kanonik pisze...

Dzięki i wzajemno, Omlet.

Behir pisze...

Też chciałbym wam życzyć jak najlepiej i jak najbardziej owocnej współpracy.

Jesteście w polskiej sieci najlepszym źródłem informacji na temat OSR i dzięki wam takie noobki w tym temacie jak ja mogą się doedukować :).

Ojciec Kanonik pisze...

Jesteście w polskiej sieci najlepszym źródłem informacji na temat OSR i dzięki wam takie noobki w tym temacie jak ja mogą się doedukować

Jasne, gdyby było więcej retrogamerów, pewnie przestalibyśmy być najlepszym źródłem info w PL. ;)

Dzięki i najlepszego w Nowym Roku, Behir. :)