30 kwietnia 2010

Motywatory


8 komentarzy:

Nimsarn pisze...

Hahahaha okazuje się, że moja 6-letnia córka jest fanką AD&D - ma bzika na punkcie kucyków :D

Ojciec Kanonik pisze...

W takim razie kup jej za 5-6 lat podstawkę do 2E. Gra dobra także dla fanów ubranych po szyję rusałek, różowych jednorożców, lśniących zębów i wypolerowanych płytówek. ;) Broń Cię Cromie: nie pokazuj jej ŚLIMAKA jak dorośnie. ;)

Paladyn pisze...

@ Ojciec Kanonik Odpisałbym obszerniej, ale muszę kucyki oporządzić :-)

Key-Ghawr pisze...

A może zamiast kucyków trzeba było wrzucić Troskliwe Misie?

smartfox pisze...

@ Nimsarn
Twoja też? :)

A Barbie? Nie mów, że Barbie nie lubi :).

Swoją drogą wykorzystałem kiedyś kucyki w ZC. Małe dziecko w traumie rysowało poniaki, ale takie z ząbkami, krewką i szaleństwem w oku.

A pokojóweczka zacna :)

Ojciec Kanonik pisze...

Pokojóweczka hargraveowa. Purple Bong! ;)

Nimsarn pisze...

Smarfox moja też bezduszne misie też, Barbi też (tą ubraną - Kena nie), Petshoop też - nie mylić z pewnym utworem brytyjskiej grupy muzycznej :D
Aż się boje co będzie jak dorośnie "Tatuś kup mi Word of Darknes 5ed! Proszę..."

Jedyne co mamy wspólnego to zamiłowanie do syrenek (bynajmniej nie chodzi mi tu o polską drogę motoryzacji);)

Ojciec Kanonik pisze...

Nagi Ken, Syrenki - no pięknie... ;D