4 września 2010

TSR Archive Gone

Jak pewnie niektórzy zauważyli, TSR Archive - fajna stronka, z której korzystało wielu kolekcjonerów i retrogamerów - została zamknięta. Black Dougal - jej autor - przeniesie (w bliżej nieokreślonej przyszłości) całą zawartość strony na nowy adres (stary host padł). Póki co, można jeszcze z niej korzystać dzięki Web Archive:  

TSR Archive

P. S. Blogspotowo wprowadziło nowe funkcje dla komentarzy. Jeśli czyjś komentarz się nie wyświetli, znaczy to, że bot wrzucił go automatycznie do SPAM - nie da się tego póki co wyłączyć (albo nie zauważyłem), ale będziemy na bieżąco dorzucać wycięte komcie w razie czego. Kilka moich komentarzy u innych na blogspotowych blogach także wcięło (looknijcie na tą nową opcję, zakładka Spam).  

6 komentarzy:

neurocide pisze...

A to dlatego wycięło i mnie Kuglarza...

Jetmaniac pisze...

Sprawę z archiwami obczaiłem już jakiś czas temu. Dobra patent był, chyba nawet miałem podlinkowane przez jakiś czas u siebie. Dla samych okładek warto było zajrzeć. :) Dzięki bogom za wayback machine. No, ale skoro BD chce po prostu przerzucić materiał na nowy serwer, to nie widzę problemu. Trzeba tylko cierpliwie poczekać.

Dobrze, Ojciec, że zwróciłeś uwagę na blokowanie komciów. Faktycznie, były Twoje wpisy - już je odkopałem i są tam gdzie być powinny. Blogger nie raczył mnie o niczym poinformować via email, więc nie miałem pojęcia. No, chyba że, o ironio, poczta nie doszła, bo trafiła do spamu. ;) Mam nadzieję, że się nie obraziłeś i nie wykluczysz mnie ze swojego kręgu wzajemnego poklepywania po plecach (ani mnie, o tym w ogóle boję się pomyśleć, nie zminusujesz). ;)

P.S. Wreszcie kupiłem pdfa Barbarians of Lemuria. Gra dostarcza. Naprawdę fajna, lekka rzecz. Jak będę miał czas plus chęci to coś więcej napiszę. Ale pewnie nie będzie mi się chciało, więc poczekam na czyjąś recenzję i w komentarzach wpiszę: "super gra, polecam! BoL FTW!!!!!11 OMG LOL!".

neurocide pisze...

U mnie cię wcięło i przywróciłem. Dzięki za dobre słowo i wyjaśnienia.

Key-Ghawr pisze...

Z TSR Archive korzystałem od ładnych kilku lat. Było dużo wygodniejsze w obsłudze niż Acaeum. Mam nadzieję, że wskrzeszenie stronki pójdzie szybko.

Glinthor pisze...

Kurde od początku wakacji tam nie bylem, a tu masz taka niespodzianka - niemiła. Mam nadzieję że autor naprawdę przerzuci ja na inny adres.

Ojciec Kanonik pisze...

No problem. A wykluczyć to mogę z gangstagangu na Parkourze 6.