15 lutego 2012

Wieści

Wieczorowy Vintage Month.


Wieść najważniejsza: ciekawe odkrycie kolejnej starej gry FRP, pn. Warlock. Gra z 1975 roku, obok PC (BRP) i Arduin, była trzecim wariantem D&D.

Mythic Iceland - gruby, ciekawie zapowiadający się fanowski podręcznik do BRP.

Kolejna historia RuneQuesta.

Z naszego poletka: niewiele OS rzeczy pojawia się w polskiej blogosferze. Na uwagę zasługuje bloger (otworzył kilka blogów, większość nieczynna), M. P., który zamieszcza różne pomoce, inspiracje i konwersje do kampanii sandboxowych. Osobiście podobają i się najbardziej mapy i prezentacja miasta. tekstowo najwięcej materiału jest na ciekawym Barbaric Frontier

Trailer AD&D 2E z końca lat 80-tych.

WotC pokazało okładki kolekcjonerskiej reedycji AD&D 1E. Jak to zwykle bywa w przypadku strony graficznej produktów tej korporacji, mamy do czynienia z ujednoliceniem, fajansem i plastikiem.

5 komentarzy:

smartfox pisze...

Mythic Iceland? Dupa nie fanowski, pełna profeska:). Mam, czytałem. Świetna rzecz, IMO. Pięknie się zgrywa z innymi historycznymi settingami do BRP. Wiesz, ze poszło ostatnio Merrie England na BRP?

Ojciec Kanonik pisze...

MI było przez lata fanowskim monografem na BRP Central. ME widziałem dp MRQ. Fajne?

smartfox pisze...

Spoko, co do MI wiem, o co Ci biegało, że to fani zrobili. Ja tylko podniecam się, bo to naprawdę świetny suplement (278 stron przydatnego stuffu).

ME? dobre, lepsze od RQ, bo rozleglejsze i pełniejsze (218 stron, ten do RQ nie miał nawet setki).
Ogólnie, BRP i suplementy trzyma poziom.

M.P. pisze...

Dzięki za reklamę:)

Solek pisze...

Teraz mnie zabijecie ;p
http://rpg.polter.pl/Castle-of-the-Mad-Archmage-darmowy-megaloch-do-DD-w54969