6 lutego 2014

Nic się nie kończy, nic nie zaczyna

Jak starsi fani RPG wiedzą, fundom skupiony wokół tego hobby słynie z głupoty, infantylności i denerwującego manieryzmu. Tak naprawdę, to zawsze taki był - dałem temu dowód poniżej w postaci dawki debilnych pytań z kultowego Sage Advice z Dragonów końca lat 70-tych. ;)

Odkąd powstał ten kącik (na początku prowadziła go Jane Wells), "z automatu" pojawili się Zaawansowani Oni & One.

DRAGON #31
Q: Mamy w grupie graczy, którzy nalegają, by podczas jazdy na mułach w korytarzu 3 x 3 m. mogli strzelać z długich łuków.
A: W takim korytarzu bardzo trudno będzie jechac dwóm nerwowym mułom koło siebie z dwoma opancerzonymi facetami na grzbiecie.

Q: [...] 8 poziomowy paladyn [...] pewnego razu obezwładnił orka, założył mu na rękę pierścień regeneracji i zmasakrował mu gębę. Kiedy ork się uleczył, zrobił to ponownie.
A: Poinformuj paladyna, że już nim nie jest.

Q: [...] jak spawnować orki? Potrzebujemy na gwałt armii.
A: Orki są ssakami i same z siebie się nie spawnują.

DRAGON # 32
Q: Mój magic-user posiada bransolety obrony AC 2, pierścień ochrony +2 i DEX 16, co daje mu -2 do AC. To jest wspaniałe, ale wojownicy chowają się za niego i traktują jak tarczę.
A: [...] To odrażające [...]

Q: Gram postacią, która zaszła w ciążę. Co powinnam zrobić?
A: Naprawdę nie chcę odpowiadać w tej chwili na to pytanie [...]

Q: Mam romans z bogiem, ale on nie chce się angażować póki nie rozwiodę się z moim obecnym mężem. Jak mogę rozstać się z mężem?
A: Żartowałam, mówiąc mojej mamie, że będę Drogą Ciocią dla graczy D&D. Och, jak bardzo się myliłam... 

3 komentarze:

Litohoro pisze...

Pierścień regeneracji podczas tortur! Panie, toż to rewolucja w branży! Ileż możliwości, ileż perspektyw! :D

Ojciec Kanonik pisze...

Boszz :D

SARDU pisze...

Mój gracz kiedyś zlapal trolla, założył mu na palec pierścień wyżywienia, a potem założył restaurację serwującą trolloburgery. Troll nie musiał jeść, więc koszt zerowy.