20 sierpnia 2015

Losowe spotkania z netem

Heh, Internet, nawet ten powierzchowny, nie przestanie mnie zadziwiać. trochę summasumarumów w stylu Demons & Dragons.

"Każdy, kto zasmakuje w tego typu grach, całkowicie odmienia swoje życie." - Artur Szyndler

Komuś się faktycznie odmieniło, nie mi. Napisałem kilka artów do KC, prawie przeprowadziłem wywiad z Szyndlerem (który oddałem Borejce), a w same KC grałem w latach 92-94 i staram się to systematycznie wypierać ze świadomości. A tu coś takiego. Na jednej stronie Wiki o tej grze znajduje się link do Białego Lwa i tekst "ktoś polubił KCki". To se synku przeczytaj Patonostalgię Wielebnego Kanonika. A już zgroza mnie ogarnia, podobnie jak na widok stalowych majtek zakonnicy, że nie linkują do Borejki i wiadomego wywiadu z Katanem I Dżezi :/ Albo, że nie podlinkowali wywiadu z AM o KC na Inspiracjach. Ot, polski Surface Internet.

Trafiłem też na pozytywne opinie o planszówkowych postach Dr Ghawra - należą mu się, facet zna się na tym, jak na renesansowym flecie (albo ja na stoner music). Podlinkowano nas wielokrotnie na Rebelu. A na konkursowym fejsie - na którym nadal nie mam konta - paszomani nas zlali ciepłym moczem w modnych ciuchach.

No i Page Rank. Z tym jest różnie, rozrzut niemożebny - od 2 (to chyba na poziomie blogów Portiera) po 5,9 (jasne). Większość rankingów oscyluje circa 3 i na czuja wiem, że to jest akuratne.

W 2008 roku, na Demons & Dragons (page-rank-prawie-4), robiłem podsumowania miesięcznie (nie wiem po co), czego ludzie szukają trafiając tamże. Niestety 7 letni partner w dostawie danych nieco sfiksował, ale nieodmiennie dominuje: seks, dziki seks, życie seksualne dzikich (Malinowski / Anaboria wiecznie żywi - ciekawe co na to PWN?), nagie zakonnice i sandbox. Mamy więc na to monopol. Cieszy mnie, że nie trafiają tu ludzie szukający paszowych celebrytów. 

W sumie, im dłużej jesteśmy w necie, tym mniej akuratnych, zwrotnych danych dostajemy, a więcej śmiecia i rankingów. Taki los na niezależnym blogspocie.

P.S. A tu archeonjus. Na początku 2009 roku Paladyn napisał:  Gdy zaryczy Biały Lew... Strzeżcie się, bo oto do spisu blogerów RPG w Polsce dołącza kolejny, Białego Lwa. Blog już w spisie i czytniku, zapraszam do lektury. 

Brak komentarzy: