19 października 2015

[ODD] Tajemnice Fortu Dagda #2 - Sprzęt

Dziś krótko o tym, na czym będzie prowadzona rozgrywka. Zastanawiam się jeszcze nad użyciem Monster & Treasure Assortment. Znacznie przyspieszy to grę, ale zobaczymy. Dodatkowo korzystam (nie na zdjęciu) z broszury SR z zasadami Gary'ego, miarki krawieckiej i, oczywiście, stosu kości. Jest muł Bernard i facet z tyczką - jest dobrze.

2 komentarze:

Tajemniczy Pan C pisze...

Spoko. Dałbyś radę wyjaśnić w paru żołnierskich słowach, na czym polegają zasady solowej rozgrywki? Co prawda mam trochę solówek wojennych, ale nigdy ich za wiele :)

Ojciec Kanonik pisze...

Gygax rozwija tekst z Vol. III o eksploracji lochów (2 ruchy / turę, cogodzinny odpoczynek, zamykające się drzwi, dystans spotkań, działanie pułapek, itd.) i przedstawia w formie tabel tworzenie lochów i spotkań. Generalnie, jeśli pamiętasz, w MiM-ie zamieścili kiedyś generator lochów z DMG do AD&D 1E. Pomysł był chybiony i kompletnie nieprzydatny na normalnych sesjach, bo pozbawiony całego retokontekstu idei "grania bez Sędziego". No, ale to MiM właśnie. ;) Innymi śłowy: Solo Dungeon Adventures to ani RPG, ani paragrafówka, ani planszówka. Masa turlania i podążania w niewiadome. B. fajne - dawno to chciałem zrobić.