20 października 2015

[ODD] Tajemnice Fortu Dagda #3 – Pierwsza Krew

Tajemnice Fortu Dagda – zaczynamy! I jest to kiepski początek... Drużyna wsiada do kubełkowej windy i zjeżdża 10 metrów w dół, do Podświata.



Ekipa
Marzena 
Wuj Udaryk [wkute Hold Portal; zostawia Bernarda w Forcie]
Sagae [scrolle: Protection: Magic, Read Magic ]
Wórhammer [jako wojownik].

Szyb windy (E) kończy się w małej sali bez widocznych wyjść, szczeliny przy podłodze. Udaryk i Sagae niosą pochodnie, Marzena "tyczkuje". Ledwo cała grupa do wchodzi sali, następuje atak 19 gigantycznych szczurów! Awanturnicy zaskoczeni, Sagae upuszcza pochodnię (tak, jest to w zasadach).



WALKA (3 rundy): Udaryk HP 1 z 2, Wórhammer HP 1 z 3. 9 zabitych szczurów, reszta odstraszona pochodniami (Morale 6).

Ekipa pokiereszowana. Marzena i Sagae z pochodniami pilnują szczurzych nor. Przeszukanie ścian całej sali zajęło panom lekko ponad 4 tury i zakończyło się, na szczęście, bez kolejnego spotkania i odkryciem sekretu! Awanturnicy postanawiają jednak zawrócić do Fortu...



XP: 90, SKARB: 0




Komentarz: Bywa i tak. Popełniłem błąd - zabrali za mało najmitów. Mogłem poprowadzić ich dalej, ale obaj panowie dostali porządny łomot od gryzoni. Prawdopodobnie padliby w kolejnym starciu. Leczenie zajmie im 3 dni.

Brak komentarzy: