28 października 2015

[ODD] Tajemnice Fortu Dagda #9 - Szczęśliwa Siódemka

Potężne martwiaki, lykantropy i stada przedziwnych zwierząt – tuż pod ulicami Fortu Dagda... Jakby Podświat specjalnie blokował Awanturników dostęp do swoich sekretów... Ale za 7 razem, z Jarkaczem na pokładzie, może być tylko szczęśliwie dobrze!


Ekipa

C1 Ur Syn Jahwe

F-M 1 Marzena

M-U 1 Wuj Udaryk [+Bernard; posrebrza broń; wkute: hold portal]

N-M Jarkacz [srebrne widły; potion: growth]

N-M Sagae [srebrne grabie; scrolle: protection: magic, read magic]

N-M Tasza [srebrny sierp; leather +1]


Najmici, po podarunkach Udaryka i pod wodzą Marzenki mają +2 Morale. Duch w ekipie wielki, chęć czynu nieodparta! VII Wyprawa! Po załadowaniu towarzyszy do windy, Bernard postanawia zjechać kubełkiem w dół, do pustej Sali Porażki.



Udaje się do skrzyżowania wysuniętego najdalej na północ. W sali z 4 drzwiami natyka się na 9 Koboldów, oddaje więc inicjatywę przyjaciołom i zajmuje miejsce biernego obserwatora tej bagatelnej przecież przepychanki.



To tylko Koboldy!” - piszczy Marzenka i rusza dzielnie wzdłuż miarki krawieckiej, do ataku.



WALKA (2 rundy): Nieprawdopodobna rzeźnia. Grupy. Ur Syn Jahwe i Sagae polegli od pierwszych strzałów psoludzi. Marzena, Udaryk, Jarkacz i Tasza giną od drugiej serii. Z drugiej strony pada zaledwie 1 Kobold. Szkoda, że... zapomniałem o kupnie oleju, że zabrakło tu nieodżałowanej Pytki i że kostki są takie bezlitosne.



Bernard ucieka w nieznanym kierunku...



XP: 0 / SKARBY: 0




Komentarz: Chyba obejdzie się bez – kopyta Bernardowi opadają.

3 komentarze:

Robert pisze...

Na wszystkich bogów Asgaardu! Jestem wstrząśnięty [*]nie wiem, jak drużyna poradzi sobie bez Jarkacza. Już tylko Smrodyk i Toporomiecz bronią honoru...

Hareton pisze...

W jakim programie rysujesz mapę?

Ojciec Kanonik pisze...

Ja raczej nie wstrząśnięty a zmieszany max porażką ;) Toporomiecz wkrótce...

Hareton: to Dungeon Crafter