4 listopada 2015

[ODD] Tajemnice Fortu Dagda #14 – Elektryczne owce wymarzone

Drużyna postanawia zawrócić. Nikt na nich na górze nie czeka poza prawicową polityką i podatkami. Tu znajdą przecież masę bogactwa i wymordują tabuny Istot Zła Spoza! Wyprawa trwa dalej - i będzie najlepsza!


Ekipa
A-C 2 Turyk
E 4 Elfiryk
M-U 1 Agawa
M-U 2 Niezapominajka + Bernard

Przy drzwiach rozdzielających równoległe korytarze, ekipa napotyka Rachelę. Kuso odzianą wojowniczkę, z równo przystrzyżoną grzywką, bladą cerą, krwistoczerwonymi ustami i kokiem czarnych włosów. W chainmail bikini. Dziewczyna chce koniecznie iść do wyjścia i jest grupie niechętna. Niezapominajka proponuje jej srebrny miecz i tarczę. Tknięta dziwnym przeczuciem Agawa używa eliksiru ESP i... Rachela jest Androidem! Podarunek polepsza reakcję i nim Agawa jest w stanie Niezapominajce wyjaśnić z czym mają do czynienia, powiększona grupa śmiałków rusza ku ogromnemu, skośnemu skrzyżowaniu na południe. Wdech gazu (poza Rachelą) i dalej. Bez spotkań; ekipa na skrzyżowaniu odpoczywa. 

Agawa mówi ukradkiem Niezapominajce o tym, kim jest nowa Najmitka. Na nieszczęście grupy, Androidy mają podrasowane sonary w uszach... Rzut na reakcję Racheli - wychodzi Hostile. Na razie kobieta-maszyna nie reaguje. Śmiałkowie ruszają północną odnogą i trafiają na komin w dół po środku tunelu. Niewidzialna Niezapominajka, sposobem nieodżałowanego Toporomiecza, sprawdza głębokość. Zejście na 3 POZIOM. 6/d6: Android atakuje, gdy szefowa wisi w dole na linie.

WALKA (1 runda): Pierwszy strzał laserowy z oczu Racheli przepala linę. Niezapominajka roztrzaskuje się o podłogę 3 poziomu. Androidy są bardzo szybkie (15 cali / rundę), wystarcza to, by obiec Elfiryka, Turyka oraz Bernarda i zaatakować srebrnym mieczem Agawę...

Co zrobią Najmici, Rachela i Bernard? Jak skończy się ich historia? Nie jest to już istotne. Ostatnia Awanturnica nie żyje.


THE END

(Klik na powiększenie)


Zestawienie dziesięciu wypraw w liczbach

I Wyprawa: 90 / - / 9 Giant Rats
II Wyprawa: 120 (+1500) / 4500 / 8 Skeletons; 4 Ghouls
III Wyprawa: 7030 / 7000 / 6 Kobolds
IV Wyprawa: 850 / 150 / 2 Giant Hogs; 10 Large Spiders; 2 Berserkers; Werewolf
V Wyprawa: - / - / Werewolf
VI Wyprawa: 1840 / 1000 / 2 Wraiths, 2 Rad-Crocodyles
VII Wyprawa: - / - / 9 Kobolds
VIII Wyprawa: 1350 / - / 2 Fungi-Men, 2 Darklings, 4 Giant Hogs, 2 Goblins, 7 Giant Rats
IX Wyprawa: 1660 / - / 6 Hobgoblins, 6 Giant Centipedes, 5 Giant Lizards
X Wyprawa: 1600 / - / 4 Hell Maidens, Android

Zginęło 17 osób z 20 początkowych, stracono / porzucono 4 dodatkowych Najmitów, zaginął 1 muł. Całość gry zajęła ok. 10 h realnego czasu (od 20 października do 04 listopada).

7 komentarzy:

Bartosh pisze...

[*]

Bartosh pisze...

A poza tym Niezapominajka zasłużyła na śmierć. Przecież napotkali kobietę o imieniu RACHELA - przeca każdy prawilny bohater zorientował by się że to nieprawomyślna istota jest i zła i że z laseroov ocznych naparzać będzie.

van pisze...

Kurcze. Szkoda że już koniec.

Ojciec Kanonik pisze...

@Bartosh
Widać niektóre Elfy nie czytają lektur obowiązkowych ;) O jej śmierci zadecydowały w sumie dwa rzuty kostką: na reakcję i na "to-hit" Racheli. Nie mieli szans bez Niezapominajki.

@van
Mam plan na coś podobnego w BECMI, z większą ilością rzeczy (np. efekty środowiskowe, fontanny i glify Chaosu opisane na Inspiracjach). Zobaczę jak czasowo się wyrobię.

Robert pisze...

[*] śledziłem z zapartym tchem od początku do końca.

van pisze...

Heh! Glify są wpytkowe. Czekam z niecierpliwością i powodzenia.

Tajemniczy Pan C pisze...

Trzeba było pozwolić babom plotkować? Tak to się kończy...