27 stycznia 2016

Lokacje

Pięć lokacji do wrzucenia na sandboxowe hexy. Moi gracze nigdy ich nie odkryli / nie zwiedzili na naszych sesjach w Original D&D. Po lekkiej zmianie, nadają się do każdego systemu.


Ruina Górnicza [     ] - Niegdyś prężne górnicze miasteczko, które popadło w ruinę i wyludniło się z nieznanych powodów. Dzicy ludzie i nieznane potwory wędrują po tym terenie. Złoża są niewyeksploatowane.

Jasna Twierdza [     ] - Zrujnowane zamczysko Baronów z zapominanej dynastii, którzy zaprzedali dusze EHP w zamian za materialne korzyści. Wg legendy zostali wyrżnięci w brutalnym oblężeniu sił Chaosu zaraz potem. Podobno EHP poszukiwali podziemnego skarbca możnowładców, lecz nie odnaleźli wejścia do lochów.

Mała Osada [     ] - Graniczne opole będące stanicą dla karawan kupieckich i schronieniem dla wędrowców. Stałymi mieszkańcami są tutaj różnego rodzaju traperzy i zwiadowcy, mieszkający w kilku chatkach na obrzeżach placu postojowego.

Wyspa Czaszek [     ] - Mała wysepka owiana tajemnicą, o historii niknącej w przeszłości sięgającej początków państwowości ludzi na tych terenach. Stare, na poły skamieniałe domki dawnych mieszkańców. Architektura chat jest bardzo zaawansowana, przypominająca te z Dzikiego Zachodu. Powiada się, że wyspa jest nawiedzona, przeklęta, śmiertelnie niebezpieczna, a jej gęste lasy pełne duchów piratów i potworów niespotykanych nigdzie poza nią.
Plotki
1 – Bandyci nękający nadbrzeżne sadyby, mają ukryta bazę na północy Wyspy Czaszek.
2 – W jednej z chat mieszka Stary Dudaryk, niegdyś kleryk Prawa, dziś wyznawca Chaosu.
3 – Po rybackiej wsi błąka się mężczyzna, który wrzuca upolowane zwierzęta do studni.
4 – Głęboko pod ziemią żyje Matka Wszystkich Pająków.
5 – Niedźwiedziołaki, które niegdyś siały postrach na jeziorze, maja leża na wyspie.
6 – Jedna z omszałych grot na wyspie posiada magiczne właściwości kontrolowania roślin.
7 – W lasach można napotkać duże, jadowite pająki.
8 – Mieszkańców porwały duchy jeziora.

Oko Diabła [     ] - Poskręcana, czarna budowla otoczona bulgoczącą, gorącą smołą. Do wieży da się dostać tylko podczas deszczu, używając dodatkowej magii uodparniającej na ogień i gorąco. Bez odpowiednich inkantacji nie da się odnaleźć wejścia. Szczyt wieńczy kolczasty, buchający parą stożek. Cała wieża zbudowana jest z czarnego, połyskliwego metalu. Wedle legend, na szczycie budowli, znajduje się uwięziony Miecz Prawa.

Brak komentarzy: