21 lipca 2016

I było ich trzech

Jak czytelnicy wiedzą, od jakiegoś czasu grono autorów Inspiracji powiększyło się. Oczywiście mam na myśli hyboryjskie opowieści Roberta. Stwierdziliśmy z Kanonikiem, że warto usankcjonować stan faktyczny, zapraszając go do oficjalnego przyłączenia się do nas i blogowania pod własnym nickiem. Witamy zatem Roberta na pokładzie i mamy nadzieję, że podzieli się na Inspiracjach swoimi przemyśleniami na temat starych gier fabularnych. I nie tylko.

O. K.: Drodzy Czytelnicy Inspiracji, mam nadzieję, że nasz blog wzbogaci się o nowe, dobre treści. Dawno temu prowadził go mój akademicki kumpel Albino, później dołączyłem ja z DnadD, dalej wciągnąłem za sobą mojego dobrego przyjaciela, Key-Ghawra i teraz dołączył JUŻ zasłużony Robert. Niezależnie od składu, blog zawsze był poczytny i sprawiał nam masę frajdy. Pozdrawiam wszystkich serdecznie :)

2 komentarze:

Oel pisze...

Ha! Wiedziałem. Słuszne posunięcie.
Robertowi życzę powodzenia, a dotychczasowym Dawcom Inspiracji gratuluję decyzji.
Czytelnik

Robert pisze...

Dziękuję za zaufanie i promocję. Mam nadzieję, że podołam :-)