18 marca 2017

Lwi Pazur

Lwi Pazur to nieprzewidywalny w działaniu narkotyk tworzony z krwi Marsjan, ziół i suszonych odchodów różnych smoków. Działka tego specyfiku kosztuje na czarnym rynku k6 x 1000 GP. Dostępny jest tylko w stolicy Królestwa Lwa oraz, bardzo rzadko, w obu granicznych fortach. Pomijając bezwzględne ściganie dilerki przez prawo, substancja potwornie śmierdzi i bardzo trudno zamaskować jej odór. Potencjalnych nabywców odstrasza również sposób aplikacji piekącego, twardego ulepka - wkłada się go głęboko do ucha, aż nie zacznie krwawić. Ostatnim z powodów niepopularności Lwiego Pazura jest to, że czasami wpływa na otoczenie, a nie na zażywającego go. Wzięcie kolejnej dawki przed upływem miesiąca powoduje śmierć po nieudanym rzucie na withstand z CON. Wzięcie trzech dawek zabija biorącego, tak czy siak. Narkotyk działa tylko na ludzi, Alfary, Mgłoludy i Hobbitów. Poniżej k200 efektów owego narkotyku.


001 odpadanie skóry [STR, CON, DEX 1/2]
002 zanik mięśni [STR, CON, DEX -2]
003 przyrost tłuszczu [CON +1, DEX -1]
004 siła byka [STR +1, DEX -1]
005 zanik kręgosłupa [śmierć po 5 rundach]
006 trzecia noga / ręka
007 ładny zapach ciała [CHA +1]
008 fetor [CHA -1]
009 niemowa
010 głuchota [WIS -2]

011 dziób
012 skrzydła [Fly 9]
013 sierść [AC: 8]
014 zmiana koloru włosów i oczu
015 zmiana koloru skóry
016 zmiana płci
017 wydłużenie o 5cm palców u rąk [DEX +1]
018 trzecie oko [WIS +1]
019 zanik organów płciowych
020 zwierzęce uszy [WIS +1]

021 przyspieszone zdrowienie
022 podatność na ogień [st -2; +D6 obrażeń]
023 podatność na zimno [st -2; +D6 obrażeń]
024 odporność na ogień [st +2; 1/2 obrażeń]
025 odporność na zimno [st +2; 1/2 obrażeń]
026 spowolnione zdrowienie
027 podatność na choroby [st -1]
028 odporność na choroby [st +1]
029 reumatyzm
030 hipochondria

031 aura ciszy [niemożnośc rzucania czarów, rozmów, nasłuchiwania; promień 5m]
032 aura libido [CHA +1]
033 aura tresera [uspokaja wrogie zwierzęta]
034 aura Prawa [jak Protection/Evil]
035 społeczna "przeźroczystość" [CHA -2]
036 fluorescencja [niemożliwe zaskakiwanie]
037 aura przestępcy
038 amnezja
039 fobia
040 filia

041 uczulenie na wodę święconą [jak martwiak]
042 profanum [czary kapłańskie ranią]
043 sacrum [czary kapłańskie leczą +D6 obrażeń; woda św. działa jak healing]
044 zły dotyk [zadaje D6 obrażeń / 1x dziennie]
045 dobry dotyk [leczy D6 obrażeń / 1x dziennie]
046 odpędzony [podlega Turn Undead jak martwiak]
047 telepatia [do 1 km / 3x dziennie]
048 skoczek [dalsze / wyższe skoki]
049 ślamazara [MV 9]
050 egzotyczne pasożyty [D6 obrażeń na dzień]

051 sprowadzenie potwórów [tabela z Vol. III dla 1-3 lvl]
052 likantropia
053 wampiryzm
054 zmiana w wenusjańską Amazonkę
055 zmiana w mieszkańca Barsoom
056 zmiana w zwierzę (owad)
057 zmiana w zwierzę (ssak)
058 zmiana w zwierzę (płaz / gad)
059 zmiana w smoka
060 zmiana goblinoida

061 need for speed [MV 15]
062 lingwista [+D6 języków]
063 stały taniec [-2 do reakcji]
064 stała czkawka [-2 do reakcji]
065 stałe swędzenie [CHA, DEX, to-hit -1]
066 złamanie nogi lub ręki
067 mechaniczne ciało [AC: 6; rdzewienie]
068 złamanie karku
069 wodogłowie
070 udar cieplny

071 lasery w oczach [3x dziennie; jak lightning bolt]
072 wybuchające odchody [1x dziennie; jak fireball]
073 jedno oko
074 dwa nosy
075 podwojenie organów płciowych
076 skarlenie [-D6x 5 cm]
077 wzrost [+D6x5 cm]
078 schizofrenia
079 paranoja
080 demencja

081 wyostrzony słuch [WIS +1]
082 wyostrzony wzrok [WIS +1, to-hit na dystans +1]
083 przytępione zmysły [WIS, INT -2]
084 stałe upicie
085 stały orgazm [po D2 dniach śmierć]
086 stałe rozwolnienie
087 zepsuty pęcherz
088 zanik snu
089 stały sen
090 łaska Jahwe [wszystkie cechy +1]

091 łaska Wenus [wszystkie st +1]
092 klątwa Marsa [-1 do wszystkich cech i st]
093 moc [level +D3]
094 normalizacja [status N-M]
095 kopyta [MV +1]
096 błotniste ciało
097 kły dzika
098 krowi ogon
099 peryskop zamiast twarzy
100 teleskop zamiast twarzy

101 mikroskop zamiast twarzy
102 lupy zamiast oczu
103 kolce na ciele [AC +1]
104 zmiana w dziecko
105 zmiana w starca
106 utrata wszystkich kończyn
107 utrata wszystkich zębów
108 zmiana w ducha
109 zmiana w Anty-Kleryka [ten sam poziom]
110 napalmowa ślina

111 ognisty oddech [3x dziennie]
112 lodowy oddech [3x dziennie]
113 nieprzemakalność
114 glony i grzyby na skórze
115 liany zamiast rąk [DEX 1/2]
116 analfabetyzm
117 wylew [withstand z CON lub śmierć]
118 zawał serca [withstand z CON lub śmierć]
119 niewrażliwość na elektryczność
120 własny kościółek

121 przeniesienie o k6 heksów
122 przeniesienie na k6 poziom Underworld
123 przeniesienie do obcego państwa
124 przeniesienie na inna planetę
125 przeniesienie w krainę zmarłych
126 przeniesienie do domu
127 przeniesienie do więzienia
128 przeniesienie w inną galaktykę
129 przeniesienie na dno oceanu
130 przeniesienie w skałę

131 własny kasztelik
132 własny domek
133 własny zagajnik
134 3ha pola
135 łysienie
136 wypadanie paznokci
137 stałe smarkanie [-1 do reakcji]
138 durna maska zamiast twarzy
139 permanenty makijaż
140 wór ze złotem [+D6x100 GP]

141 utrata całego majątku
142 utrata D6 przyjaciół / członków rodziny
143 widoczna choroba wstydliwa [CHA -1, -2 do reakcji]
144 rozmawianie z roślinami
145 rozmawianie ze zwierzętami
146 rozmawianie z kamieniami
147 infrawizja
148 ultrawizja
149 własny harem
150 własna karczma

151 talent rzemieślniczy
152 talent plastyczny
153 talent muzyczny
154 zmiana rasy [ten sam poziom]
155 zmiana profesji [ten sam poziom]
156 dziecko Podświata [drzwi, widzenie]
157 wybuch wulkanu w okolicy
158 mega potencja
159 skarb A [100% na całą kategorię]
160 magiczny miecz

161 warsztat alchemika [+2D6 losowych eliksirów]
162 fanatyczni zausznicy [Men z Vol. III]
163 fanatyczni wrogowie [Men z Vol. III]
164 chowaniec
165 oczy dookoła głowy [WIS +1]
166 kwiaty zamiast rąk [DEX 1/2]
167 kwiecista mowa [kwiaty wypadają z ust]
168 herbaciane łzy
169 odporność na używki
170 drewniane ciało [AC: 7, łatwopalność]

171 metalowe ciało [AC: 5, automatyczne tonięcie]
172 zatapialność [automatyczne tonięcie]
173 szybkie pływanie
174 lodowe sny [zamrożenie miejsca odpoczynku]
175 ogniste sny [podpalenie miejsca odpoczynku]
176 zmienny kolor skóry
177 zmienny kolor oczu
178 stale rosnąca broda
179 podatność na magię [obrażenia / efekt x2]
180 niewrażliwość na magię [+ niemożność używania przedmiotów i czarów]

181 wiedza o wszystkim [INT +2]
182 atletyzm [STR, CON +1]
183 zwinność pantery [DEX +1]
184 nałóg
185 aseksualność
186 impotencja
187 wielodzietność [+D6 dzieci]
188 berserk
189 zabójczy księżyc [D6 obrażeń / rundę w świetle księżyca]
190 zabójcze słońce [D6 obrażeń / rundę w świetle słońca]

191 zmiana światopoglądu na przeciwny
192 fajna faza [D6 dni]
193 kiepska faza [D6 dni]
194 stałe bekanie [-2 do reakcji]
195 oddychanie w wodzie
196 niewrażliwość na gazy
197 niewrażliwość na kwas
198 bez efektu
199 rzuć 2x i zsumuj efekty
200 rzuć 3x i zsumuj efekty

5 komentarzy:

Przemoslav pisze...

Towar pierwsza klasa, już widzę te kolejki do dilerów, heheheh... ;)

Jarl pisze...

Ciekawe czy któryś z PC (pomijając sporą sumkę) by zaryzykowała działkę ;)

Przemoslav pisze...

Chcę! Raz się żyje!

Na początek udar cieplny, zagotowane jajca i bielma na oczach, co tylko zachęca do zdobycia kolejnej działki. Miesiąc później stopniowa przemiana w owada jak w "The Fly" - morderczy pasikonik wyrusza na szlak i do podświata po forsę na kolejny strzał, co ostatecznie doprowadza do zdobycia 3-ech hektarów pola, a konkretniej zmutowanej łąki po której rozkosznie kica. Nie mniej od narkotyku tak łatwo się nie uwolnisz... W efekcie przytępienia zmysłów [WIS, INT -2] kicanie nie jest już tak rozkoszne. Rozwiązania szukam w narkotykach, co kończy się emigracją do obcego państwa. Załóżmy, że szczęśliwie skitrałem jeszcze kilka działek. Pierwsza pobudza zmysły (wyrasta trzecie oko), ale tylko na miesiąc, bo następny melanż kończy się przemianą owadziej głowy w teleskop. Ogrom oglądanego w bezchmurny dzień nieba wywołuje chęć dalszego ćpańska. Skutek: lovecraftowskie profanum [czary kapłańskie ranią], a następnie powraca oko (jedno), wyrastają kwiaty zamiast rąk [DEX 1/2], a dalsza łączna stagnacja wywołuje pseudofilozoficzne rozmowy z roślinami. Po tym, jak sielankę przerywa stała czkawka [-2 do reakcji] może być już tylko lepiej - diaboliczny pasikonik uruchamia własną karczmę dla podobnych sobie mutaków, więc przy okazji zaczyna dilować żeniąc towar z mączką kostną i proszkiem do pieczenia - najczystszy zachowuje dla siebie. Kolejne dary to: telepatia [do 1 km / 3x dziennie] - służy do werbowania kolejnych, kasiastych ćpunów na melinę, jeden z nich jest babą, w dodatku zasyfioną (widoczna choroba wstydliwa [CHA -1, -2 do reakcji]). Kolejne razy powodują zatapialność (wszak interes tonie) i nalot mendowni (przeniesienie do więzienia). Ostatnia, ukryta w odbytnicy działka pogłębia zatapialność. Ostatecznie bohater popełnia samobójstwo topiąc teleskop w misce owsianki.

ZAŻYWASZ PRZEGRYWASZ :D

Adam pisze...

Dobre. Możliwe, że będę wykorzystywał fragmentów do generowania efektów działania innych niezwykłych obiektów (np. 1-20 - magiczne obeliski, 21-30 - ołtarze zrobione z sera, 31 - 36 - zjedzenie mózgu kobiety-kameleona itd.).

Jarl pisze...

Przemo - hehehe. No dokładnie, Adamie, efektyu pasują do wielu rzeczy.