12 maja 2018

Game of Dungeon: Przez Dzicz do Pustynnej Strażnicy

Szybka, godzinna sesyjka, której celem było popróbowanie eksploracji Dziczy i lepsze obycie się z Miastem. Szybki wypad do Opuszczonej Krypty, mieszczącej się w piramidzie na skraju miasta za Kostnicą, można zaliczyć do Lochu (chociaż, technicznie, to fragment Strażnicy). Tak więc, "Tercet Egzotyczny" wypróbowany. Działa znakomicie, szybko i daje dużo frajdy po obu stronach screena. Postacie stały się Symulakrami w Pustynnej Strażnicy

Treboniusz (Priest 10) HITS: 5 Karma:27 Gold/Silver:25/35 Plate + Shield
Ulborn (Dwarf Warrior 10) HITS: 5 Karma:18 Gold/Silver:16/40 Plate + Shield
Fuzz (Elf Wizard 10) HITS: 2 [DEAD]


 
Z ważniejszych rzeczy
1) Grupa pokonała całą drogę z Leśnej Osady do Pustynnej Strażnicy. W sumie 3 heksy, dwa zapajęczone i jeden z tunelem przez pajęczyny. Padła elfka. Mobów było od groma - totalna rzeźnia i zero łupów. Tutaj dokumentnie spieprzyli wykorzystanie zasobów ekipy, chociaż mieli sporo żarcia i gadżetów do możliwych negocjacji.
2) Na dogrywkę, Awanturnicy, którzy ocaleli z przeprawy przez Dzicz, zbadali Opuszczoną Kryptę w Pustynnej Strażnicy. Ledwo uszli z życiem, a łup był niewielki.

ZABITE MOBY
18 Ważki
18 Koty Wiedźm
7 Zombiaki
3 Ghoule
Suma: 46 mobów

P. S. W podobny sposób, z różnymi postaciami i systematycznie będziemy dookreślać każdą lokację, która jest zaznaczona na mapie. Każda lokacja będzie mieć własną gazetę Dungeon Monthly. Przy okazji dokładnie ograny będzie cały sandbox [już lepiej trybi, niż OD&D]. Tereny puste, póki co, lepiej zostawić nieodkryte. Chodzi wyłącznie o czynnik survivalu - matryc heksagonalnych mam pod dostatkiem. ;) 

Po ostatniej rozgrywce stało się jasne dla wszystkich, że pomimo wysokich HITSów, płytówek i tarcz w kilka rund można obskoczyć konkretny wpierdol. A jeśli grupa jest mała, mobów dużo, to tylny szereg również podlega atakowi. Magowie giną w pierwszych rundach.

Brak komentarzy: